Verkoopgesprekken op de winkelvloer

Op een gestructureerde manier het verkoopproces met een klant doorlopen, zodat de klant zich begrepen voelt, tot aankoop overgaat en als een ambassadeur de winkel verlaat.

Je leert

  • Een verkoopgesprek in fases op te bouwen
  • De perfecte eerste indruk te maken waardoor de klik ontstaat
  • Om de behoefte van een klant volledig in kaart te brengen
  • Een oplossing te presenteren op het hart van de klant
  • De mogelijkheden van cross- en upsell te benutten
  • Om de order te vragen
  • Bezwaren te benutten
  • Van klanten echte ambassadeurs te maken

Competenties die je ontwikkelt

Aanpassingsvermogen, Commercieel vermogen, Creativiteit, Flexibel gedrag, Initiatief, Inlevingsvermogen, Inzicht, Klantgerichtheid, Luisteren, Mondelinge vaardigheid, Optreden, Overtuigingskracht, Presenteren en Probleemanalyse

Het resultaat van de training

Na deze training ben je in staat om van iedere klant een ambassadeur te maken, die graag bij jou terugkomt, meer van je wil kopen en positief over jou rondpraat, zodat je ook meer nieuwe klanten krijgt.

Duur

5 daagse intervaltraining

Deze training boeken?

Reserveer nu!