Kwaliteits-gerichtheid

Als je kwaliteit hoog in het vaandel hebt staan, dan voel je je verantwoordelijk voor de kwaliteit van jouw werk en dat van je collega’s. Je ben niet tevreden met ‘goed genoeg’ en probeert fouten zo veel als mogelijk te voorkomen. Ook al sta je onder tijdsdruk. Wanneer de vereiste kwaliteit niet in orde is, onderneem je actie. Ook geef je anderen constructieve feedback als het werk beter kan en evalueer je regelmatig je eigen werk en dat van anderen.

Je leert

  • Met de juiste methode(s) hoe continu te verbeteren, veranderen en te vernieuwen
  • Het huidige werk op juiste wijze controleren of deze voldoet aan de gewenste kwaliteitsnormen
  • Fouten bespreekbaar te maken en deze op de juiste wijze te herstellen

Resultaat van deze training

Hoge kwaliteitsnormen kunnen hanteren vanuit een voortdurende verbeteringen en daarbij de borging van de kwaliteit.

Data

Deze training wordt uitgevoerd op 18 februari en 6 september. 

“Lang nadat de prijs vergeten is, wordt kwaliteit nog herinnerd.”

Deze training boeken?

Reserveer nu!