Klantadviseur met kwaliteit (KSF Branche certificaat A)

KSF Branche certificaat examenKwaliteit in het contact center wordt steeds belangrijker. De eisen die gesteld worden aan de klantadviseurs in een contact center gaan daardoor ook razend snel omhoog. Zowel voor de (interne)klanten, de organisatie als de medewerkers is het goed wanneer aantoonbaar de vereiste basis kennis en vaardigheden bij de klantadviseurs aanwezig zijn. De branche-organisatie KSF heeft hiervoor een branche certificaat ontwikkeld. Het certificaat wordt verkregen nadat de klantadviseur is geslaagd voor een kennis- en vaardigheidstoets.

HDLG ondersteunt ervaren klantadviseurs die het branchecertificaat willen behalen met een eendaagse training. De training bestaat uit:

  • Begrippen en wetgeving; op een actieve en plezierige manier wordt de theorie, die als bekend verondersteld wordt door KSF, behandeld en direct getoetst.
  • Kennis en vaardigheden; met praktijksimulaties wordt er intensief op de belangrijkste vaardigheden getraind.
  • Formele toetsing; de officiële kennistoets kan meteen na afloop van de training worden gemaakt. Hierdoor is de eerste stap direct gezet en kan de praktijktoets ingepland worden.

Waarom kiezen voor de training?

  • De klantadviseur slaagt gegarandeerd voor het KSF branchecertificaat. Bij het niet behalen mag de klant adviseur de training nogmaals bijwonen totdat het certificaat is behaald
  • De trainingsdag is leerzaam en leuk. De klant adviseurs beleven een fantastische dag en zijn daarnaast intensief met hun vakbekwaamheid bezig
  • Voor de klantadviseurs is het een mooi cadeau om de opgedane kennis en vaardigheden vertaald te zien in een officieel erkend KSF branche certificaat
  • Organisaties die met succes klantadviseurs getraind hebben, zijn onder andere: ABN AMRO, ASR, RTC, CAK, Allsecur, Cendris, Webhelp, Transcom, Gemeente Teylingen en Gemeente Den Haag,

Data en investering

Deze training kan inhouse worden uitgevoerd. De open-inschrijving training vindt één keer per kwartaal plaats en de eerst volgende training vindt plaats op 13 april. Je investeert 175 Euro voor deelname aan de training. Het afnemen van de theorie- en praktijktoets door KSF vergt een investering van 35 Euro. Alle bedragen zijn exclusief BTW.

 

Deze training boeken?

Reserveer nu!

Brochure Klantadviseur met kwaliteit KSF A