Klantgerichtheid

Klantgerichtheid is een breed begrip! Iedere relatie wil oprechte aandacht, ook de interne relaties. Uit verschillende onderzoeken komt naar voren dat een bestaande relatie uitbouwen zeven keer makkelijker is dan een nieuw relatie vinden. Met de juiste attitude, groeit iedere relatie.

Je leert

  • Op een juiste wijze de wensen te inventariseren.
  • Aandachtig te luisteren en geeft oprecht het gevoel dat de relatie gehoord wordt en belangrijk is.
  • Oplossingen aan te geven die aansluiten bij de wensen van de relatie.
  • De relatie de voordelen van jouw organisatie in te laten zien.

Resultaat van deze training

De wensen en behoefte van de relatie onderzoeken en hiernaar handelen, rekening houdend met de kosten en baten van de eigen organisatie. 

Data

Deze training wordt uitgevoerd op 1 maart, 17 mei, 27 september en 22 november.

“Heeft u een klacht, vertel het ons. Bent u tevreden vertel het verder!”

Deze training boeken?

Reserveer nu!