De planner die het verschil maakt

De huidige transportmarkt kent vele uitdagingen. Nieuwe opdrachten kennen vaak lagere marges. Dus geen ruimte voor fouten. Klanten die gelokt worden door de concurrent. Klanten binden is hierdoor extra belangrijk. Chauffeurs die meer gestuurd worden op minder schades, zuiniger rijden en waarvan meer flexibiliteit wordt verwacht. Het behouden van de goede sfeer kan dan uitdagend zijn. Jij als planner kan het verschil maken!

Duur van de training

3 x 1 dag, via open inschrijving of als maatwerk op locatie

Je leert

  • Meer rendement uit elk klantcontact moment
    • Ontwikkelen, herkennen en inspelen op commerciële kansen
    • Toetsen van de klanttevredenheid met drie scenario’s
    • Succesvol aanbieden van (extra) diensten
    • Het afgeven van een prijs die de klant het waard vindt
  • De planners en chauffeurs als winnend team
    • Gedrag en communicatie. Hoe krijg je de dingen gedaan zonder strijd.
    • Succesvol bijsturen van chauffeurs en andere collega’s
    • Time management. Tijd kan je maar één keer plannen.
  • Verlagen van foutkosten
    • Doelgericht communiceren
    • Effectief corresponderen
    • Klantgericht corresponderen

Competenties die je versterkt

Coachen, Creativiteit, Durf, Leidinggeven, Luisteren, Ontwikkelen van je collega’s

Resultaat van deze training

De deelnemers zijn na deze praktijksessies in staat om:

  • Op een nog professionelere wijze met de interne- en externe klanten om te gaan
  • Producten en diensten op een pakkende wijze te presenteren
  • Gezamenlijk de concurrentie voor te blijven
  • De deelnemers zijn geprikkeld en het aanwezige talent wordt aangesproken waardoor het plezier in de werkzaamheden toeneemt

“Zonder de juiste communicatie, komt zelfs transport stil te staan!”

Deze training boeken?

Reserveer nu!