Commercieel onderhandelen in de bouw

Verkopen in de bouw doe je bij nieuwe klanten en onderhandelen bij bestaande klanten die al bij je kopen. Onderhandelen is streven naar een win-win situatie: een tevreden klant, jouw organisatie en jouw persoonlijk succes. Klanten in de bouw worden scherper op de prijs door de economische situatie.

Je leert

  • Met veel (zelf)vertrouwen te onderhandelen met de aannemer, architecten en andere ketenpartners
  • De mens tegenover je als onderhandelaar te herkennen en te begrijpen
  • Bewust gebruik te maken van non-verbale communicatie, win-win resultaten te bereiken en succesvol een onderhandeling af te sluiten
  • Een echte P.I.B. (partner in business) van de klant in de bouw en haar belangen te zijn

Competenties die je versterkt

Commercieel vermogen, Durf, Inlevingsvermogen, Mondeling vaardigheid, Onderhandelen

Resultaat van deze training

  • Met veel (zelf)vertrouwen te onderhandelen
  • De mens tegenover zich als onderhandelaar te herkennen en te begrijpen
  • Bewust gebruik te maken van non-verbale communicatie, win-win resultaten te bereiken en succesvol een onderhandeling af te sluiten
  • Een echte P.I.B. (partner in business) van de klant te zijn

Duur

4 niet aaneengesloten dagen

“Onderhandelen is de klant laten winnen zonder zelf te verliezen”

Deze training boeken?

Reserveer nu!

Download de gratis brochure

Meer informatie ontvangen over deze training? Download de gratis brochure.