Coachen

Coachen is een kunst. Wanneer je het goed doet is het een belangrijke bijdrage aan de ontwikkeling van jouw medewerker, collega of klant. Maar hoe zorg je voor acceptatie? En hoe haal je het maximale rendement uit jouw coachmomenten? Hoe benut ik het voorkeursgedrag? Relevante vragen die in deze training beantwoord worden en waarop getraind wordt.

Je leert

  • De coachee zijn eigen verantwoordelijkheid inzien voor hun eigen ontwikkeling.
  • Tips, aanwijzingen en deskundig advies te geven met als doel de taakverdeling van anderen te verbeteren.
  • Anderen duidelijk te maken wat er van hen verwacht wordt en helpt hen dit te realiseren.
  • De kwaliteiten van anderen goed in te schatten en deze te benutten.

Resultaat van deze training

Anderen begeleiden en motiveren om hen effectiever te laten functioneren door hun zelfinzicht en probleemoplossend vermogen te vergroten.

Data

Deze training wordt uitgevoerd op 17 mei, 6 september en 3 november.

Denken voor een ander is het toppunt van arrogantie

Deze training boeken?

Reserveer nu!